Grąžinimo tvarka
e-linaria.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS:
- Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų. Laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo tos akimirkos, kai siunta yra pristatyta kurjerių arba nuo to momento, kai siunta yra atsiimta pirkėjo.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo). Prekės nebus priimamos atgal, nekeičiamos kitomis ir pinigai negrąžinami, jeigu: a) buvo vartojamos (atidaroma pakuotė, buteliukas ir pan.); b) buvo sugadintos; c) nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės; d) prarado prekinę išvaizdą; e) nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės.
- Apie ketinimą grąžinti prekę (-es) būtina informuoti tel. +370 612 71415 arba el. paštu info@e-linaria.lt.
- Prekė grąžinama siunčiant ją: Omniva paštomatu arba LP Express terminalu adresu Vilniaus g. 53-9, LT-69208 Kalvarija. Pirkėjas ant siunčiamo daikto pakuotės privalo nurodyti savo vardą ir pavardę, bei užsakymo numerį. Nurodytas asmuo turi sutapti su pirkėju. Visas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu pardavėjui (pirkėjas) apmoka pats.
- Pinigai bus grąžinti pervedus juos į kliento sąskaitą, per 3 – 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo.
- Prekių grąžinimui be išvardytų sąlygų taikomos Paslaugų teikimo sąlygos (VI. PREKIŲ GRĄŽINIMAS) ir kiti Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.
- Prekės, kurių negalima grąžinti: apatinis trikotažas, kūdikių drabužėliai, laikrodžiai, pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai, parfumerija ir kosmetika.
- Kiekvienas prekių grąžinimo atvejis – skirtingas, todėl iškilus klausimams dėl grąžinimo galimybės, prašome kreiptis: info@e-linaria.lt arba susisiekti tel. +370 612 71415
Paskutinio atnaujinimo data – 2023 m. vasario 1 d.